آموزش بازی سازی به کودکان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

چگونه بچه ها می توانند یک بازی ویدیویی ساده در خانه بسازند

در حال حاضر بیشتر از همیشه آموزش بازی سازی به کودکان  برنامه هایی وجود دارد که به بچه ها اجازه می دهد بازی های ویدئویی خود را بسازند ... و اکثر آنها نیازی به مهارت های پیشرفته کد نویسی ندارند. با کمی اشتیاق و حوصله ، فرزند شما می تواند با استفاده از یکی از برنامه ها یا سیستم عامل های زیر یک بازی ویدیویی بسازد.

 

Roblox: این پلتفرم آنلاین ایجاد بازی های چند نفره و بازی های ویدئویی آموزش بازی سازی به کودکان  به کودکان امکان می دهد بازی های خود را طراحی کنند ، همانطور که یک مقدمه عالی برای کد نویسی است. سپس آنها می توانند بازی های دیگر کاربران را به اشتراک بگذارند و بازی کنند.

Codea: این ویرایشگر کد را می توان بر روی iPad نصب کرد و به بچه ها اجازه می دهد تا ایده هایی برای بازی ها و شبیه سازی های خود بسازند.

Gamestar Mechanic: این یک بازی آنلاین و جامعه ای است که برای آموزش اصول راهنمای طراحی بازی و تفکر سیستمی طراحی شده است.

3. چگونه کودکان می توانند بازی های iranian cyber  ویدئویی خود را با ابزارهای پیشرفته آموزش بازی سازی به کودکان  تر بسازند

برای کودکانی که شروع به درک برنامه نویسی کرده اند و قبلاً در طراحی بازی های ویدئویی مهارت داشته اند ، ابزارهای زیر می توانند آنها را به سطح بعدی برسانند. اینها کاربردهای حرفه ای تری هستند اما هنوز برای کودکان قابل دسترسی است.

 

Kodu توسط مایکروسافت: این زبان برنامه نویسی بصری برای درک کودکان طراحی شده است. ماهیت بصری زبان برنامه نویسی به کودکان این امکان را می دهد تا با استفاده از کنترلر بازی ایکس باکس خود به سرعت طراحی کنند.

Game Maker by YoYo: امکان آموزش بازی سازی به کودکان  ایجاد بازی های ویدئویی بین پلتفرم با استفاده از یک زبان برنامه نویسی بصری کشیدن و رها کردن سفارشی وجود دارد. این می تواند برای طراحی بازی های پیشرفته تر نیز استفاده شود زیرا بچه ها بر عناصر پیچیده تری تسلط دارند.

 

4. فرزند شما می تواند در یک دوره آموزشی FunTech یک بازی ویدیویی بسازد

و سرانجام ، اردوهای برنامه نویسی و طراحی بازی های ویدئویی FunTech که قبلاً به آنها اشاره کردیم. آموزش بازی سازی به کودکان  ما در تعطیلات تابستانی طیف وسیعی از کمپ های توسعه بازی مناسب سن را اجرا می کنیم.

 

با طراحی بازی های ویدئویی که به طور بالقوه منجر به موفقیت در حرفه می شود (دریابید که چگونه) ، ما اردوهای خود را به گونه ای سرگرم کننده ، جذاب ، اما کاملاً کاربردی تنظیم کرده ایم. در پایان هفته ، فرزند شما در یکی از دوره های زیر بازی ویدیویی خود را ساخته است:





:: بازدید از این مطلب : 894
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: